Luftballongen

Äntligen hemma! Träningen idag gick väll sådär, lite ofokuserad i början. Jag kan inte få ut Taylor Swift's låtar från huvudet! Idag fick jag i alla fall reda på att betyget på vår teknik-historia uppgift fanns på fronter. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att kika på det. Gissa vad?.. Jag fick ett och det var faktiskt ganska otippat för har haft en känsla av att det saknades något.

Här har ni bevis: Kanske lite svårt att se men det står lite TEKNIKHISTORIA bla.. Luftballongen..
Nä nu är det dags för lite middag.
 
Förresten, sorry för att det inte har varit så mycket bilder den senaste veckan men det är liksom mörkt när jag åker hemifrån på morgonen och mörkt när jag kommer he,. dessutom så har mamma typ förstört min kamera (-.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0