Måndag igen

Åh, måndagar... Som tur består våra förmiddagar endast av musik och bild. Har precis ätit lunch och jag undrar finns det någon skola som serverar mat som smakar som den skulle. T.ex så har jag faktiskt börja jolla Chill con carne, det är faktiskt gott. Men imorgon får vi det i skolan och det änta jag kan tänka på är rinnig köttfärs och gryniga bönor... (-.-)
 
 
Nu sitter jag i medioteket och lussnar på Taylor Swift's nya låtar blad annat den fantastiska låten RED (♥) Nu är det fysik och idag på morgonen märkte jag att jag läst på fel sidor... men som tur är hann jag göra det (pust..)
Träna två timmar ikväll och kommer inte hem förens vid halv åtta tiden.
Skriver kanske något då! Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0