Ostfondue och kringlor!

Jahopp... då var det mörkt igen.. (-.-) Seriöst, mörkret är det värsta med höst och vinter!
Men har i alla fall ätit nu. Tyska korvar, tysk ostfondue och tyska kringlor (bretzel ♥)
 
 
 
Ni kanske inte har märkt det, men... jag fotar ganska mycket mat (xD) Jag kanske borde ha en egen kategori för det. Vad säger ni? (;D)
 
Jag ska nog kolla på lite tv-program på datorn innan jag går och lägger mig. Lite pinsamt att erkänna det men är faktiskt riktigt trött, och klockan är bara nio, nie, nej det heter nio. Nej men seriöst vad heter det? Liksom tio eller tie. Fast man kan ju inte skriva tie, det ser ju bara dumt ut... men man säger ju tie: Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nie, tie! Ja jag sa ju det! 
 
Nä.. nu kollapsar snart min hjärna. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0