Shine bright like at diamond!

Jag rusade in i mitt rum nu när jag kom hem. Jag är superglad! Det gick faktiskt bra på provmatlagningen. Men seriös så är det ganska svårt att sticka ut i hemkunskap antingen gör man rätt eller så gör man fel.. eller ja, så kan man ju göra superfel också. (xD) Detta var typ tredje gången jag å chilli con carne på knappt en vecka!
 
Efter det var det ju träning och jag är supernöjd med den! Min tränare säger alltid till mig att jag kan göra allt, enda problemet är att jag tror något annat. Och visst har hon rätt jag tror inte riktigt på mig själv.. (Men idag så gjorde jag det definitivt!)
 
Bjuder på min nya favo-låt Diamonds av Rihanna. Den får mig känna mig speciell och jag blir alltid glad av att höra den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0